mandag 23. februar 2015

Noen Hilda kort







10 kommentarer:

Jorill sa...

Hahaaaha - fantastisk herlige kort:)
Denne Hilda skulle eg kanskje ha stifta bekjentskap med og ;)

Fin mandag til deg, Connie <3

Klem Jorill

Bente Årstad sa...

Disse er bare utrolige stilige:)
Klem bente:)

Karin Dahl sa...

De er jo bare så hærlig disse hilda bildene. Og du gjør dem enda mere spesielle med dine flotte kort, som de på være på, omringet av fine tekster og pynt:)
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D

Linda sa...

Kjempeflotte Hilda kort. Hilda er jo bare ei herlig dame.
Klem Linda

Anne-Eddie sa...

Kjempefine Hilda kort! Denne dama er fantastisk...(ikke at jeg kjenner meg igjen altså...) :) Klem

Kirsten sa...

Så festlige motiv av disse Hilda damene :-) Lekkert pyntet og nydelige detaljer som alltid fra deg Connie!
Ønsker deg en fin uke.

Klem Kirsten :-)

Lenas kort sa...

Jammen er du effektiv! Disse Hilda kortene er kjempe morsome :-) Jeg har lastet ned disse motivene på pc'n min, men lengere har de ikke kommet........men en dag så skal jeg leke meg litt med dem jeg også ;-) Ønsker deg en fin uke :-)

Unni A sa...

Herlige! :) Kjempeartige og flotte kort med de herlige Hildamotivene og masse flotte tekster.
God helg, Connie :)
klem Unni

Meretekj sa...

hehe.... Knallstilige kort!
Klem, Merete

Guri sa...

Herlige kort :)