søndag 6. juli 2014

Utfordring #20 hos Storyteller

Ny utfordring hos Storyteller. Denne gangen vil vi se JUL i JULI.
Ta turen innom Storyteller bloggen  og bli med.
Denne utfordringen varer i 4 uker, så her har alle god tid på å laget et julekort midt på sommeren


Produkter jeg har brukt på mitt julekort :
Blomster, hjertestickers, blonder, perlebånd sløyfe, charms, bokstavstickers fra Storyteller
Bilde og punch fra Nellie Snellen, Ark fra Simpel Stories. Dies fra La- La Land,
 Osteklut, Kakeserviett fra Wilton


9 kommentarer:

Unni A sa...

For et lekkert julekort! Så vakkert i hvitt! Jeg er vel ikke helt i julemodus for tiden, men dette var vakkert å se selv nå midt på sommeren :)
Nydelige innbydelser du har laget til Jonathans dåp! Så forseggjorte og gjennomførte, her har du ikke spart på noe :)
Masse annet lekkert du har laget de siste par ukene mens jeg har vært på ferie. Nydelige alle sammen!
klem Unni

Cathrin sa...

Nydeli julekort i juli! Må ærli innrømme at d e ikke mye julefølelse hær i dag når sola skinn og d e bortimot 30 grader i skyggen, helt sykt å tænke på at d bare en nån skarve uke sia d snedde sist. D nord-norske være e lunefult! ;o) Go sommer tel dæ og dine, kjære Connie! Hær nytes siste feriedagen førr dennan gang, trur vi ska ta turn i fjæra og nyte årets første skikkelie bad. :o)
-klæm-

morkaren sa...

Det kan da godt være der er længe til jul, men dit kort er da så "julede" at jeg er lige ved at komme i stemning. knus morkaren.

Gitte sa...

Sikke et flot julekort.

Mea sa...

Så flott julekort! Falt helt for motivet. :)

Bodil sa...

Så nydelig julekort :)
klem :)

Bente Årstad sa...

Nydelig julekort,klem bente:)

Pinklady 68 sa...

Lekkert julekort, Connie!!
Koselig motiv og fine detaljer:-)
Ha en fin sommerkveld!

Klem Laila.

Eva Helen sa...

Nydelige kort
Den hjerte vimpelen er i ønskelisten min.Håper du har hatt en fin sommer.

Klem Fra Eva Helen