fredag 23. mars 2012

Lin servietter med navn

I dag har jeg sydd tre lin servietter med navn på. Disse funger både som bordkort og servietter.
Midt i blinken. Disse må jeg sy flere av. Koselig med servietter med navnet til gjesten på.
Dette var bare en prøve som jeg skal gi til min søster som en liten gave. Hun er så flink til å dekke fine bord til hverdags og til fest, så disse kommer nok til å bli brukt mye.
Har skrevet ut navnene på strykemerke ark som du får kjøpt hos Kreativ Glede. Ta turen innom og se alt det fine hun selger.


11 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Så flottew servietter og du er et oppkomme av utalige ideer. Takk for at du deler:O)
Klem bente

Home sweet home sa...

Flotte servietter og en kjempe fin ide,du er så kreativ:):)
Ha en flott helg.:):)Klem Merethe

Bodil sa...

Så fine og praktiske gaver du lager :)
klem :)

Eva Gro sa...

Dette er jo en knall ide!
Kjempefine er dem.
Klem

Marita sa...

Så lekre servietter♥. En flott gaveidè:).

Ønsker deg en fortsatt fin helg.

Klem Marita

Eva Helen sa...

åhhh sååå fiiiine!!!Hvis du lager noen i hvitt så må jeg bestille noen av deg!

Jeg har sendt deg melding på facebook.

Klem Fra Eva Helen

Karina sa...

Det var smart! Kjempefine:)

Jytte sa...

Det var da en super idé. De er da bare så enkle og lækre .. en fryd for øjet :)

Moski sa...

Så stilig å kunne dekke bordet med spesiallagede serviette.Kjempefin ide!

Gunn`s Kort sa...

WOW, så lekre disse var! En kjempeflott gaveide:)
Klem

Kjersti :-) sa...

Hei! For en supersmart ide! Jeg tenker å gjøre dette i bryllupet mitt i sommer :-)
Forstår jeg det rett slik at du kjøper ark uten trykk, og så printer du på disse det du selv vil, på en vanlig blekkskriver?
Hvordan går det på fargede linservietter tro?
Kjempefint om du kan gi meg litt tips :-)