mandag 25. oktober 2010

Post-It







13 kommentarer:

MonaV sa...

Kjempesøte blokker. En sånn kunne jeg jammen tenkt meg:)

Så koselig at du vil være med på candyen min.
Ha en strålende uke.

Bodil sa...

Nydelige blokker :)
Du lager jammen mye fint, helt herlig å se på :)
ha en fin dag, klem :)

soltroll sa...

Sååå flott de ble c",) Ser du er heldig å har Bindt It All. Den står høyt på min juleønskeliste... c",)
Nå skal jeg i posten....*smiler*
Ha en fin og kreativ dag.
Klem fra Merete

Eva Helen sa...

Så Vakre vintage post it bøker du har laget.De vintagebildene er bare så nydelige og den bind it maskina, står høyt på ønskelisten min nå, etter å ha sett så mye fint du har laget.

Gleder meg til tårsdag :-)

Klem Fra Eva Helen

Toi9 sa...

Så nydelige blokker!!!
De er så lekre motivene :=D
Ha ei fin uke :)
Klem Toini

Heidi sa...

Så kjempesøte blokker:)
Ha en fin kveld, klem:)

Riet sa...

So wonderful Connie.

Hugs Riet.x

Mette sa...

Kjempeflotte blokker du har laget!Har lenge ønsket å lage slike men jeg har ikke bind it all...men det er snart jul og da skal det stå på ønskelista mi:)

Det hadde jo vært kjempefint hvis du kunne sende meg dette bilde, sender du det på mail?

Klem Mette

Karin Dahl sa...

WOW så nydlige disse blokkene dine ble:) Er jo bare så hærlige disse sagenbildene:)
Som mange andre her skriver så har heller ikke jeg bind it all. Så en får se når den dukker opp hos meg.
Ønsker deg en trivelig tirsdag!
Clemzy Karin D

Mette sa...

Hei igjen!

Da har jeg sendt deg mail!

Klem

Linda W sa...

Flotte blokker, må prøve jeg også.
Har endelig fått bind it all....
klem

Mona Evy sa...

Nydelige blokker!

Lissie sa...

Så nydelig, smart og stilig!