onsdag 18. august 2010

Bestillingskort Marie 70 år




8 kommentarer:

-Sanna- sa...

Nydelig kort, frue....
Ikke så værst den dama på kortet heller.
Hvem skulle tro hun blir 70 ?

Heidi sa...

Nok et lekkert kort Connie!
Nydelig pyntet og fargene du har brukt er herlige:)
Takk for kommentaren din, ja nå skal jeg bare slappe av og kose meg en stund:)
Ha en fin dag, klem:)

Bodil sa...

Kjempeflott kort :)

himlaverket sa...

Så jättefint du gjort....
Roligt att få beställningar.

Riet sa...

This is so beautiful Connie,I love the photo.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.xx

Eva Helen sa...

Så flott kort i flotte duse farger og vakker pynt!.
Så flink du er!
Jeg må sette igang å lage konf.Kort til sønnen min.Har ikke begynt på det ennå,så jeg trenger ett spark nå,hihi.

Therese sa...

Kjempeflott. Sommerfuglene er så skjønne. :)

Mona Evy sa...

Lekkert kort!! Nydelige farger og pynt!!